Certyfikaty

Certyfikat Google

Optymalizacja konwersji (Google)
Certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu optymalizacji doświadczeń użytkownika (UX), nadany przez Google. Dokumentuje biegłość w analizie ścieżek użytkownika, identyfikacji barier konwersji oraz wdrażaniu skutecznych strategii zwiększających efektywność działań marketingowych.

Certyfikat SEO Fundamentals

SEO Fundamentals
Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu z podstaw SEO prowadzonego przez Grega Gifforda.

Certyfikat Computer Science I

CS101: Introduction to Computer Science I
Certyfikat z zakresu podstaw informatyki – algorytmy, programowanie, struktury danych i zasady działania komputerów.

Certyfikat Introduction to HTML and CSS - IBM SkillsBuild

Introduction to HTML and CSS
Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem HTML i CSS. Kurs przeprowadzony przez IBM SkillsBuild w środowisku Moodle.

Social Media Certified - HubSpot

Social Media Certified
Certyfikat potwierdzający umiejętność wdrażania strategii social media, monitorowania, tworzenia treści i oceny ROI. Ważny do 18 czerwca 2027.

Certyfikat Bitcoin for Everybody - Saylor Academy

PRDV151: Bitcoin for Everybody
Certyfikat z zakresu technologii Bitcoin oraz jego znaczenia w globalnym systemie finansowym.

← Powrót do strony głównej