 
            
                    Optymalizacja konwersji (Google)
                    Certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu optymalizacji doświadczeń użytkownika (UX), nadany przez Google.
                    Dokumentuje biegłość w analizie ścieżek użytkownika, identyfikacji barier konwersji oraz wdrażaniu skutecznych strategii
                    zwiększających efektywność działań marketingowych.
                
 
                
                        SEO Fundamentals
                        Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu z podstaw SEO prowadzonego przez Grega Gifforda.
                    
 
                
                        CS101: Introduction to Computer Science I
                        Certyfikat z zakresu podstaw informatyki – algorytmy, programowanie,
                        struktury danych i zasady działania komputerów.
                    
                        Introduction to HTML and CSS
                        Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem HTML i CSS.
                        Kurs przeprowadzony przez IBM SkillsBuild w środowisku Moodle.
                    
 
                
                        Social Media Certified
                        Certyfikat potwierdzający umiejętność wdrażania strategii social media, monitorowania, tworzenia treści i oceny ROI. Ważny do 18 czerwca 2027.
                    
 
                
                        PRDV151: Bitcoin for Everybody
                        Certyfikat z zakresu technologii Bitcoin oraz jego znaczenia w globalnym systemie finansowym.